close

Gif-VideoID-NGQ84HdgxYI  

 

🕊💥精彩的第七季終於播完了,除了驚天大反轉,精良的製作、宏大的設定、扣人心弦的劇情外,就是那些演繹神到位的主角們。往往在關鍵時刻語出驚人,今天就給大家盤點一下,那些讓人印象深刻的台詞吧!

🔸01 Eddard Stark 艾德•史塔克
★台詞:
The lone wolf dies, but the pack survives. 
孤狼死,群狼生。

 

🔸02 Robb Stark 羅柏•史塔克
★台詞:
Love’s not always wise, I’ve learned. 
愛並不總是明智的,我現在懂了。

 

🔸03 Jon Snow 瓊恩•雪諾
★台詞:
There's no shame in fear, my father told me, what matters is how we face it. 
我父親對我說過,恐懼沒有什麼可恥的,重要的是我們如何面對恐懼。

 

🔸04 Sansa Stark 珊莎•史塔克
★台詞:
Sometimes when I’m trying to understand a person’s motives, I play a little game. I assume the worst. 
有時候,當我想知道一個人的動機時,我會玩一個小遊戲。我會想像最壞的可能性。

 

🔸05 Brandon Stark 布蘭登•史塔克
★台詞:
Old stories are like old friends. You have to visit them from time to time. 
老故事就像老朋友。你得時不時去看看他們。

arrow
arrow

    字神帝國英語天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()