1445486059-2620761353.jpg  

情緒不高?腦子不轉?你有沒有感到自己完全不在狀態的時候?英文裡如何表達不在狀態、有點犯糊塗?一起來看看吧!

1. I'm not myself today. 
  我今天不在狀態。

 

2. I'm all mixed up. 
  我都糊塗了。

 

3. Your guess is as good as mine. 
  我也沒搞清楚。

 

4. I was messed up for a long time. 
  過去很長一段時間我都過得一塌糊塗。

 

5. You're a real nitwit. 
  你真是個糊塗蟲。

 

6. I don't think she's all there. 
  我覺得她腦子不太清醒。

 

7. I just zoned out for a moment. 
  我剛才走神了。

 

8. Somehow my brain isn't functioning today. 
  不知怎麼的,我今天腦子不太好使。

文章:http://goo.gl/29ZzSE

arrow
arrow

    字神帝國英語天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()