close

170728  

1. Here we are! 我們到了!
2. I lost my way. 我迷路了。
3. She is still mad at me. 她還在生我的氣。
4. I'll get even with him one day. 我總有一天跟他扯平
5. Hit the ceiling. 大發雷霆。
6. She's got quite a wad. 她身懷鉅款。
7. I don't have anywhere to be. 沒地方可去。
8. I'm dying to see you. 我很想見你。
9. I swear by the god. 我對天發誓。
10. You might at least apologize. 你頂多道個歉就得了。
11. Price is soaring, if it goes on like this, we shall not be able to keep the pot boiling. 物價直線上升,再這樣下去,我們三餐溫飽都有困難了。
12. None of you keyhole. 不准偷看。

arrow
arrow
    文章標籤
    字神帝國 英語口語
    全站熱搜

    字神帝國英語天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()