1450866183-2700207615.jpg   

美劇中托福口說的固定搭配集錦。備考托福口說,同學們要瞭解一些固定搭配,下面就一起來看看美劇中托福口說的固定搭配集錦,希望對同學們的學習有所幫助。

Does it serve your purpose? 對你有用嗎?
Don't flatter me. 過獎了。
Big mouth! 多嘴!
Sure thing! 當然!

I'm going to go. 我這就去。
Never mind. 別擔心。
Drop it! 停止!
Bottle it! 閉嘴!

Don't play possum! 別裝蒜!
There is nobody by that name working here。這裡沒你說的這個人。
Break the rules. 破壞規則。
How big of you! 你真棒!

Don't push me up. 別逼我。
Have a good of it。玩的很高興。
What is the fuss? 吵什麼?
It doesn't make any differences. 沒關係。

Don't let me down. 別讓我失望。
Poor thing! 真可憐!
Nuts! 胡說!
Make it up! 不記前嫌!

Watch your mouth. 注意言辭。
Any urgent thing? 有急事嗎?
Don't over do it. 別太過分了。
Can you dig it? 你搞明白了嗎?

What if I go for you? 我替你去怎麼樣?
Who wants? 誰稀罕?
Follow my nose. 憑直覺做某事。
Gild the lily. 畫蛇添足。

I'll be seeing you. 再見。
I wonder if you can give me a lift? 能讓我搭一程嗎?
I might hear a pin drop. 非常寂靜。
Is that so? 是這樣嗎?

Don't get loaded. 別喝醉了。
Don't get high hat. 別擺架子。
Right over there. 就在那裡。
That rings a bell. 聽起來耳熟。

Sleeping on both ears. 睡的香。
Play hooky. 曠工、曠課。
I am the one wearing pants in the house. 我當家。
It's up in the air. 尚未確定。

You have my ears. 我洗耳恭聽。
Get cold feet. 害怕做某事。
Good for you! 做的很棒!
Help me out. 幫幫我。

Let's bag it. 先把它擱一邊。
Lose one's mind. 喪失理智。
Talk truly. 有話直說。
He is the pain on neck. 他真讓人討厭。

You bet it! 當然!
That is a boy! 太好了,好極了!
It's up to you. 由你決定。
The line is engaged. 占線。

My hands are full right now. 我現在很忙。
Don't make up a story. 不要捏造事實。
She makes a mess of things. 她把事情搞得一塌糊塗。
Get an eyeful. 看個夠。

arrow
arrow

    字神帝國英語天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()