close

0713  

今年世界盃到尾聲冠軍賽了,但這個月顧眼睛的帥哥們
依然在大家的心中,帥哥的英文,今天我們一次學會吧!

1. 猛男型
My boyfriend is a beefy man.

我男盆友是一個肌肉猛男。

I want to date that tough guy over there.

我想要跟那邊的那個硬漢約會。

Cristiano Ronaldo is handsome and masculine.I can see his six packs through his shirt.

C 羅不但英俊,而且很有男子氣概。我隔著他的衣服都可以看到他的六塊肌。

He's really a hunk.

他的確健壯英俊。

Can you hook me up with a hot guy?

你能給我介紹個性感帥哥嗎?

Cristiano Ronaldo is a hunky football player.

C羅是一個非常健壯的足球運動員。

 

2. fit 健美型
Daryl is really my type!

達里爾是我的菜!

Harry Kane is considered as one of the most stylish men in South Korea.

哈利凱恩被認為是韓國最有型的男人之一。

I think the most good-looking soccer player is David Beckham.

我覺得球員裡面數小貝最帥。

Leonardo DiCaprio is a real lady-killer.

小李子真是個情場高手啊!

Oh, my God. Is that Messi? He is so fit!

天哪,那個是梅西嗎?體型真好!

arrow
arrow

    字神帝國英語天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()