20130308135140971 

1. I am tied up.

我有事走不開。

2. I can't make it at that time.
我脫不開身啊。

3. You see I'm in the middle of something.
你看,我正忙著呢。

4. I'm sorry, I'm otherwise engaged.
對不起,我有其他安排了。

5. I have other fish to fry.
我還有別的事要做。

6. I am in a meeting. I'll call you later.
在開會呢,過會兒打給你。

7. Sorry, I have plans.
對不起,我有事。

8. I'd love to,but I am busy.
我想,但是我很忙。

arrow
arrow
    文章標籤
    字神帝國 英文學習 忙碌
    全站熱搜

    字神帝國英語天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()